Laatste dag Bangkok en bijna naar huis

16 maart 2018 - Bangkok, Thailand

De laatste dag Bangkok en van de reis. We moeten die proberen door te komen zonder al te veel te zweten. Een onmogelijke opgave!! Na een heerlijk ontbijt eerst maar zo lang mogelijk blijven hangen op onze koele kamer zolang het nog kan. Vervolgens onze bagage stallen en dan toch maar er op uit. Met de watertaxi naar Wat Arun, één van de beroemdste boeddhistische tempels in Bangkok. Prima tempeltje hoor, niets mis mee. Vervolgens weer met de watertaxi naar de overkant van de rivier, naar het oude Bangkok. Ook daar was het gezellig. Een tuk tuk bestuurder wilde ons wel een uurtje rondrijden naar het grootste Boeddhabeeld in Bangkok en naar Harold had begrepen naar een winkelcentrum. Hij dacht nog "lekker koel". Het ritje was heerlijk en we zagen veel onderweg, maar verder waren we toch enigszins "genaaid". Het Boeddhabeeld stond in de steigers en het winkelcentrum bleek één winkel te zijn waar allerlei knipmessen ons probeerden een maatpak aan te smeren. Wij waren daar dus weer snel vertrokken. Als briljante oplossing tegen het oververhit zijn hadden we bedacht ons nog maar eens een keertje te laten masseren (ja sorry hoor overmacht!!! Hadden we nog niet zo vaak gedaan tenslotte) en briljant genoeg werden we daarna helemaal afgezeemd met warme doeken. Een prima vervanging voor de douche die we niet meer tot onze beschikking hadden. Nu nog even deze blog schrijven, eten en dan straks op weg naar het vliegveld voor onze lange, lange vliegreis naar huis (Pffff) en ons mentaal voorbereiden op de kou die ons daar te wachten staat.Maar daar hebben we gelukkig alle tijd voor....

1. Léanne:
    16 maart 2018
    Goede reis terug! Fijn je binnenkort weer te zien Ingrid, xx
  2. Marion en Rob verhulsdonk:
    16 maart 2018
    Goede reis mooie verhalen leuk geschreven mooie belevenis
  3. Thijs Hendrix:
    16 maart 2018
    De vakantie zit er bijna op, maar wat hebben jullie genoten van deze reis.
    Heel leuk om jullie verhalen te lezen en de mooie foto's te bekijken.
    Een goede reis terug. Het zal wennen zijn in ons kikkerlandje.
  4. Ilse Hertroys:
    16 maart 2018
    Goede reis terug was erg leuk om jullie te volgen gr
  5. Petra:
    16 maart 2018
    Veilige vlucht terug. Rust het weekend maar goed uit want volgens mij zijn jullie na al deze rondzwervingen door Thailand wel weer toe aan een vakantie ;-)
  6. Jeroen:
    16 maart 2018
    Hoi Harold en Ingrid, het zit er bijna op. Leuk dat we hebben kunnen meelezen. Jullie hebben een prachtige reis gehad. Tot binnenkort !
  7. Anja & Danny:
    17 maart 2018
    Een hele fijne reis terug. We hebben genoten van jullie reisverhalen en volgens ons hebben jullie het super naar de zin gehad. Nu nog even een mooi boek ervan laten maken straks en dan kunnen we die onder het genot van een biertje gaan bekijken. Tot snel in Nederland!!!