Reis naar Thailand

11 februari 2018

​Ongeveer anderhalf jaar geleden begon bij ons zachtjes het idee te ontstaan om eens een reis naar Thailand te maken. Harold had al jaren de wens om een verre reis te maken, maar Ingrid, toch een "stresskip", had altijd wel wat bedenkingen.

Wat uiteindelijk de doorslag gaf om er toch voor te gaan zal misschien nooit duidelijk worden.... Was het omdat Sjoerd met zijn vrienden naar Thailand was geweest en hier zo enthousiast van terug kwam dat hij nogmaals wilde gaan maar nu met zijn vriendin Miryam? Was het omdat Danny, een neef van Ingrid (en toch iets meer van onze leeftijd!!!) met Anja ook een reis naar Thailand had gemaakt en zij ook super enthousiast terug kwamen? Of waren we toch gewoon samen in een midlife crisis beland? Hoe dan ook...de laatste anderhalf jaar is het plan steeds meer gaan leven en heeft het steeds meer vorm gekregen.

En nu over krap twee weken is het dan zover en gaan wij deze reis naar Thailand maken. Na afloop zullen we weten of het een eenmalige bevlieging was of dat jullie ons vanaf nu vaker zullen moeten missen omdat we weer ergens aan de andere kant van de wereld rond zwerven. Wij vinden het best spannend en als jullie het leuk vinden kunnen jullie onze avonturen volgen op deze blog.

Wordt vervolgd....

1. Verhulsdonk:
    11 februari 2018
    Leuk begin van een hopelijk spannende en een verrassende reis
    Heel veel plezier Marion en Rob
  2. Petra:
    11 februari 2018
    Volgens mij gaat het fantastisch worden. Jullie hebben de reis bijna van minuut tot minuut gepland dus dat moet zelfs voor jou een geruststelling zijn, Ingrid 😉
  3. Anja & Danny:
    18 februari 2018
    Wat ook de reden is om te gaan: spijt krijgen jullie niet. Het wordt super!!! We gaan jullie volgen en heel veel plezier
  4. Anita:
    21 februari 2018
    Alvast een heerlijke vakantie en prachtige reis geeenst 👌😃
  5. Ineke en Theo:
    21 februari 2018
    Alvast een fijne vakantie gewenst.