relaxdag en reisdag

14 maart 2018 - Bangkok, Thailand

Dinsdag (13 maart) vonden we dat we wel een relax dag hadden verdiend. Twee dingen stonden op ons lijstje wat we moesten doen en dat was een taxi regelen naar Krabi airport en de vliegtickets even laten uit printen bij de receptie. Dus dat was een makkie. Aangezien bij ons resort het ontbijt qua prijs best wel duur was namen we ons voor om 5 minuten te lopen en een ontbijtje te nemen aan het strand in een gezellig tentje met zeezicht. Wat trouwens ook nog eens de helft goedkoper was. We blijven tenslotte Nederlanders he!!. Daarna een lekkere strandwandeling, wat ronddrijven in zee en in de middag wat ronddrijven in ons zwembad. Je leest het al zeer vermoeiend allemaal. Dus vonden we na een heerlijke maaltijd 's avonds dat we na zoveel inspanning wel weer eens een lekkere massage hadden verdiend. De volgende dag stond in het teken van reizen terug naar Bangkok. Niet echt iets om met plezier naar uit te kijken, maar ja het hoorde erbij. We dachten vooraf dat we het eerste deel van 3 uur reizen in een minivan, weer opgevouwen tussen de koffers en back pack's met een nauwelijks werkende airco zouden moeten doorbrengen. Dit viel echter reuze mee. We kregen een gloednieuw exemplaar met briljante airco en.... alleen voor ons tweeën. Dit voelde dus niet als reizen maar meer als een ruim 2 uur durende rondrit door prachtige natuur. Viel dat even mee. De rest van de reis zullen we jullie besparen maar om kort te zeggen duurde het best lang. Gelukkig kwamen we uiteindelijk aan in Navalai Resort, het hotel waar we ook onze eerste dagen hadden doorgebracht. Dit voelde echt een beetje als thuis komen. We doken 's avonds vroeg in bed want morgen staat de wekker om 5 uur!!! omdat we gaan fietsen in Bangkok. We lijken wel gek.....