Tijd voor een nieuw avontuur, Bali

7 juli 2019 - Amsterdam Zuidoost, Nederland

Ongeveer anderhalf jaar geleden waagden wij het voor het eerst van ons leven om een verre reis te gaan maken buiten Europa, naar Thailand om precies te zijn. Vooraf wisten we niet of dit bij een eenmalige bevlieging zou blijven of dat er meer verre reizen zouden volgen. Jullie raden het al...het is zo goed bevallen dat we al weer een tijdje bezig zijn een nieuwe reis voor te bereiden. Dit keer in de zomervakantie. Ingrid kan per slot van rekening niet ieder jaar tussendoor een paar weken vrij vragen. In juli/augustus is Thailand wat minder betrouwbaar qua weer, en laten we eerlijk zijn...we gaan niet zo'n ellendige, lange vliegreis aan om vervolgens te verdrinken in eventueel veelvuldige regenbuien. Onze reiskeuze is dus een andere plek geworden, Bali, voor bijna vier weken.

Volgende week vertrekken we en we hebben er super veel zin in (behalve de vliegreis, maar ja...gewoon accepteren!). Geleerd van onze Thailandreis zullen we deze keer wat minder verschillende plaatsen aandoen en wat meer relaxmomenten inbouwen. Toch gaan we er vanuit dat we ook nu weer zoveel ervaringen op zullen doen zodat we die achteraf nog eens willen nalezen. Dus daarom, en ook om jullie, mits op prijs gesteld, op de hoogte te houden, zijn wij van plan weer een blog bij te houden.

Voel je vrij om onze belevenissen te volgen of wees verstandig genoeg om dit niet te doen bij onvoldoende interesse. Sterkte met de keuze....Wordt hoe dan ook vervolgd....

1. Léanne:
    7 juli 2019
    Heb er nu al zin in om het allemaal te lezen, xx!!
  2. Jeroen:
    7 juli 2019
    Hoi Ingrid en Harold, deze bestemming en jullie programma zijn veelbelovend. We gaan het zeker volgen. We hebben voor jullie vertrek nog contact, maar alvast: heel veel plezier.
  3. Anita:
    Hele fijne reis!
    Lekker genieten en mooie ervaringen beleven !
    Liefs Hans en Anita
  4. Anja & Danny:
    7 juli 2019
    We gaan jullie volgen (lees stalken). Heel veel plezier!!!!!!
  5. Marion en Rob verhulsdonk:
    7 juli 2019
    Hele fijne vakantie begrijp ik het goed zit Mariska daar dan al met Yannick ga vooral genieten dan genieten wij mee met de blogs
  6. Thijs Hendrix:
    8 juli 2019
    Hoi Harold en Ingrid,
    Spannend weer zo mooie reis in het verschiet. Voorpret is ook al vakantie.
    Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven.
    Vast een goed vlucht en veel plezier.
  7. Petra:
    9 juli 2019
    Fijn dat ik jullie avonturen weer mee kan beleven. Is het toch net alsof ik ook op vakantie ben ;-)