Ao Nang Resort

6 maart 2018 - Ao Nang, Thailand

Vandaag staat voor het grootste gedeelte in het teken van reizen .Van Chiang Mai naar Ao Nang d.m.v een binnenlandse vlucht. Een afstand van 1407 kilometer en het duurde ongeveer 2 uur en 10 minuten om te vliegen. Ao Nang ligt in de provincie Krabi aan de westkust. We merkten meteen al toen we uit het vliegtuig stapten dat het hier een stuk warmer was. We verblijven nu een paar dagen in een resort namelijk het Poonsiri Resort Ao Nang. Een geweldige plek waar we een bungalow hebben aan het water dat in  verbinding staat met de zee(mangrove) met uitzicht op de bergen . Deze Mangrove reageert ook op de getijden. Vanaf ons balkon kunnen we de enorme vissen voeren met koek die we nog steeds over hadden vanuit Nederland (haha kwamen ze toch nog van pas). Dat ging er wel in zo'n wafeltje. Het resort ligt een kwartiertje rijden van Ao nang waar het allemaal gebeurt.De rest van de middag en avond hebben we heerlijk geschild bij het zwembad en in de koelte van onze bungalow.